Υπερέχει ο Σόου Μη Δε Λάιν, λογικό φαβορί ο Ρεν Καστλ, σε εξέλιξη ο Χορ Αλ Ουντέιντ και συστήματα για Σκορ 6 & 4

Κοινοποίηση:

Έξι ιπποδρομίες χωρίς μεγάλο φαβορίο εμπεριέχει η σημερινή ελληνική συγκέντρωση. Ο καιρός έχει βελτιωθεί και σε σχέση με τις πολλές βροχοπτώσεις στην αρχή της εβδομάδος και ο στίβος όπως διαπιστώσαμε είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Πάμε να αναλύσουμε τις διαδρομές ενθυμούμενοι βέβαια ότι το περασμένο Σάββατο είχαμε την εμφάνιση πολλών αουτσάιντερ, άρα και μεγάλων αποδόσεων. Δεν αποκλείεται να δούμε κάτι παρόμοιο και σήμερα, Λοιπόν ακολουθούν οι αναλύσεις, τα συστήματα στα ΣΚΟΡ και βέβαια η τελική επιλογή είναι δική σας.

Στην πρώτη ιπποδρομία αξίωσης “έσβησε” από πολύ νωρίς η ΕΛΕΝΗ που γράφτηκε απλά για να διεξαχθεί η κούρσα και απέμειναν έξι συμμετοχές. Ο ΣΗΚΡΕΤ ΡΕΜΠΕΛ(6) μπορεί να οδηγήσει και να νικήσει. Το έχει ξανακάνει και σε ανώτερο όμιλο και με πιο δυνατούς σπρίντερ μέσα.Έχει στη σέλα του τον Δημητσάνη, είναι συναντικό αβαντάζ, αλλά δεν είναι και το παν. Ο ΜΠΙΓΚ ΧΑΡΤ(4) ήτεν μέτριος, προ ημερών, όμως άλλη κούρσα τότε, άλλη τώρα και μην ξεχνάτε ότι ο συγκεκριμένος ίππος στις κούρσες αξίωσης πάει καλά. Από το παρελθόν. Υπάρχει και ο ΑΛ ΜΠΑΑΧΙ(2) που στα… καλά του είναι πάντα υπολογίσιμος σε τέτοιους ομίλους. Υπάρχει και ο ΣΙΚΑΓΟ ΚΑΠ(1). Τρέχει κάθε εβδομάδα αυτός ο ίππος και σε όλες τις αποστάσεις. Είναι φιλότιμος, τα δίνει όλα, αλλά υπάρχει και κούραση. Αν μπορεί να νικήσει; Σε αυτό τον όμιλο μόνο ο ΜΑΣΟΥΕΡΤΕ(3) κατά πρώτο λόγο και ο ΠΕΡΣΕΑΣ(5) κατά δεύτερο, δεν μπορούν. Οι άλλοι τέσσερις μπορούν και… παραμπορούν μάλιστα.

Στην δεύτερη ιπποδρομία ο ΤΣΙΦ ΕΝΤΕΡΤΕΪΝΕΡ(4) “ψάνει” εδώ και καιρό να βρει κούρσα να τρέξει. Επιτέλους βρήκε και για να τον δούμε σήμερα μετά από μεγάλη αποχή. Σίγουρα έχει πάει καλά στις δοκιμές του, μάλιστα σε κάποιες απ’ αυτές πήγε εξαιρετικά και θεωρούμε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει. Ο ΠΙΚΑΠΟΚΕΤ(2) είναι σε καλή κατάσταση εδώ και καιρό και η απόσταση θεωρείται ιδανική για τις ιδιότητές του. Θεωρούμε ότι χωρίς ατυχίες θα είναι βασικότατος υποψήφιος για τη νίκη. Ο ΕΞΕΛΕΝΤ ΑΛΑΜΠΑΪ(1) έρχεται από νίκη, ίσως ευνοηθεί από επικεφαλής διαδρομή, είναι σε εξέλιξη και μπορεί να εμφανιστεί πρωταγωνιστής στην άφιξη. Καλή διαγωγή και παρουσία στην άφιξη μπορεί να έχει και ο πρόσφατος νικητής και σε μεγαλύτερη απόσταση ΤΡΑΝΖΙΣΙΟΝΑΛ(3). Από εκεί και κάτω ξεκινάνε τα ερωτηματικά. Ακριβά, για τα ελληνικά δεδομένα, αγοράστηκε τον περασμένο Ιούλιο ο ΑΛ ΧΑΜΝΤ(5) που νίκησε στην Αγγλία, αλλά και είχε παρουσιάσει και αναπνευστικά προβλήματα. Το τελευταίο διάστημα τομν είδαμε συχνά στις προπονήσεις και σε “ανοιχτές” δοκιμές, αλλά διατηρούμε επιφύλαξη, ως αναφορά τη νίκη. Πάντως είναι ίππος με ποιότητα που τον περιμένουμε δυνατό στο μέλλον κι εφόσον δεν ενοχληθεί από παθήσεις του αναπνευστικού. Ο ΓΟΥΕΛΝΤ ΑΛ ΚΑΒΑΝΗΤΖ(6) έχει νίκη στην Αγγλία , στο γκαζόν, έχει εκεί και δεύτερη και τρίτη θέση, έχει και ξμια τρίτη θέση στον συνθετικό στίβο, έχει και 20 συμμετοχές. Ίππος πολύ έμπειρος που πήγε καλά και στις προπονήσεις, που έχει στα μείον του την απειρία του Μαρκόπουλου, αλλά έχει δυνατότητες.
Παρακάτω ο ΜΙΣΤΕΡ ΜΙΡΑΣΟΛ(7) που πραγματοποπιεί ντεμπούτο, αλλά μοιάζει σε πάρα πολλά με τον Αρκάνο Γκολντ. Κι αυτός ο ίππος έχει περγαμηνές στην Αγγλία, έχει μια νίκη και δυο τερματισμούς στην δεύτερη θέση, έχει φτάσει μέχρι 77 στο rating και όλα αυτά σε 10 συμμετοχές, όλες στο χορτάρι. Δεν έχει τρέξει ποτέ στην άμμο, είναι παιδί του Arcano και περιμένουμε πρώτα να τον δούμε, χωρίς βέβαια να τον απορρίπτουμε. Αλλά η εμπειρία μας με τον Αρκάνο Γκολντ μας κάνει εδώ επιφυλακτικούς.

Η τρίτη ιπποδρομία ή απλοποιήθηκε ή μπερδεύτηκε πολύ. Γιατί; Γιατί διεγράφη η Πίεμαν΄ς Γκερλ(1) και πλέον ανοίγει ο δρόμος για τον ΣΟΟΥ ΜΗ ΔΕ ΛΑΪΝ(4). Εντάξει, είναι “παθημένος”, αλλά υποφερτά να παρουσιαστεί έτοιμος, θα κάνει βόλτα ο νικητής του επάθλου Ταχύτητας στο παρελθόν. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν πάρει τη νίκη, τότε η κούρσα μπλέκει σε απίστευτο βαθμό. Ο ΑΛΝΑΑΧΗ(7) έχει ένα προβάδισμα και πιο πίσω και με καλή εκκίνηση ο ΓΟΥΪΝΤΕΡ ΓΚΟΛΝΤ ΓΟΥΕΪ(6). Σίγουρα ο ΣΤΕΠΤΕΡΝ(5) έχει αρχική ταχύτητα για να πάει με τους πρώτους και μπορεί να μείνει στο Τρικάστ, ο ΒΕΡΤΙΚΑΛ ΓΟΥΕΪ(8) μπορεί να αξιοποιήσει την καλή κατάσταση που τον βλέπουμε στις προπονήσεις και ο ΒΕΛΒΕΤ ΑΝΤΕΡΓΚΡΑΟΥΝΤ(2) δεν είναι ο ίππος του παρελθόντος, αλλά και ποιοί είναι και οι αντίπαλοί του, εκτός του Σόου Μη Δε Λάιν; Τέλος η ΓΚΑΜΠΟ ΛΕΪΝΤΥ(3) είναι εδώ και πολύ καιρό εκτός κούρσας.

Στην τέταρτη ιπποδρομία θα ξεκινήσουμε με τον ΙΝΧΕΡΕΝΤ ΒΑΪΣ(5) που νίκησε στην δεύτερη συμμετοχή του σε αρκετά μικρότερη απόσταση που σίγουρα δεν του ταιριάζει δείχνοντας δύναμη, αλλά και ποιότητα. Η σημερινή απόσταση θα του ταιριάξει περισσότερο και χωρίς ατυχίες πάνω στην κούρσα τον βλέπουμε ως τον κυριότερο διεκδικητή της νίκης, είτε πάει με τους πρώτους, είτε με ημιαναμονή.
Ο ΛΙΤΟΣ ΒΙΟΣ(6) έτρεξε πρόσφατα και σε μεγαλύτερη απόσταση, έμεινε σε απόσταση δεύτερος στο Ιπποπαραγωγών πίσω από τον Μέντορα, είναι σε φόρμα και μπορεί να διακριθεί με κάθε μορφή κούρσας.
Ο ΓΟΥΕΪ ΑΧΕΝΤ(4) πήρε το μέδεν του σε πολύ λασπωμένο στίβο και σε λίγο μικρότερη απόσταση. Τότε είχε νικήσει σαρωτικά με επικεφαλής διαδρομή. Σήμερα δεν θα έχει εύκολο έργο στην πρωτοπορία, ο στίβος αναμένεται στεγνός και ο όμιλος είναι σαφώς πιο δύσκολος. Έχει “φρεσκαριστεί” μετά τη νίκη του και θα είναι κι αυτός πολύ υπολογίσιμος για την υπόθεση νίκη.
Ο ΑΤΡΕΪΓΙΟΥ(1) νίκησε αγχωτικά, προ εβδομάδος και σε μικρότερη απόσταση. Θεωρούμε ότι η σημερινή απόσταση δεν θα αποτελέσει ντεζαβατάζ, κάθε άλλο μάλιστα, ίσως να μην οδηγήσει κι αυτό που μας προβληματίζει ειναι η σύντομη επανεγγραφή του. Ο ΓΚΡΑΟΥΝΤ ΝΤΙΠΕΝΤΕΝΤ(3) νίκησε στην παρθενική του συμμετοχή σε μικρή απόσταση, σε βρεγμένο στίβο και σε μια κούρσα που οι εγγραφές έγιναν στο… πόδι. Έδειξε σπρίντερ ιδιότητες, μπορεί να τις δείξει και σήμερα, όμως ο όμιλος θεωρούμε ότι είναι γι’ αυτόν ανώτερος. Ο ΒΑΡΡΑΝ(2) μετά τη νίκη του έτρεξε πολύ μέτρια δυο φορές και σε ανώτερους ομίλους, μπήκε σε ρεπό, επανήλθε πάλι σε μέτρια κατάσταση και δεν μπορούμε να τον… μετρήσουμε για την σημερινή κούρσα. Σίγουρα δεν τον έχουμε για τις δυο πρώτες θέσεις. Στις επόμενες μπορούν να τερματίζουν όλοι και υπο προϋποθέσεις. Τέλος ο ΠΑΤΡΙΟΤ ΓΚΕΪΜ(7) μετά την επιστροφή του απο την κούρσα του Ντέρμπι που ήταν δεύτερος, έτρεξε δυο φορές μέτρια και δεν θεωρούμε ότι θα δούμε κάτι το συγκλονιστικό απ’ αυτόν σήμερα.

Στην πέμπτη ιπποδρομία τον πρώτο λόγο έχει ο ΡΕΝ ΚΑΣΤΛ(1). Είναι ο ίππος που έχει παρουσιάσει ραγδαία εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, με όσους από τους σημερινούς αντιπάλους του συναντήθηκε το τελευταίο διάστημα, τους νίκησε και πιστεύουμε ότι αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα στάνταρ της ημέρας. Ο ΜΟΥΤΑΜΑΚΙΝ(4) το τελευταίο διάστημα είναι εξαιρετικά μέτριος αγωνιστικά. Καμία σχέση με το παρελθόν. Αλλά την απόσταση την “έχει” και καθόλου περίεργο να τον δούμε να διακρίνεται σήμερα. Είναι ίππος που στις εκλάμψεις του έχει πολλές δυνατότητες. Τρίτη επιλογή ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΥΣ(6). “Σκληρός” ίππος που “πάει” την απόσταση και μπορεί να διακριθεί σε ένα όμιλο που υπάρχουν αρκετοί αντίπαλοι υποδεέστεροι και για λόγους που θα εξηγήσουμε παρακάτω. Ο ΚΡΟΥΣΕΪΝΤΙΝΓΚ(2) έτρεξε πολύ δυνατά, προ ημερών, και σε δυνατό όμιλο. Αυτή την περίοδο δείχνει να μην ενοχλείται από τις χρόνιες παθήσεις του και παρά την “άγνωστη” απόσταση μπορεί να τρέξει δυνατά και να διακριθεί.Ο ΛΗΟ(3) νίκησε πρόσφατα, δεν είναι σπουδαίος ίππος, ούτως ή άλλως στα πέντε του χρόνια ξεκίνησε να τρέχει και πιστεύουμε ότι το μάξιμουμ γι’ αυτόν είναι μια θέση στο Τρικάστ και με πολύ… πίεση στο δίδυμο. Ο ΝΤΡΟΜΚΟΥΣ(8) έως τώρα δεν έχει δείξει τίποτα το συγκλονιστικό. Ακόμη προσπαθεί να μπει στα… λεφτά. Να τερματίσει στην τετράδα δηλαδή. Ίσως να τα καταφέρει σήμερα λόγω μέτριου ομίλου. Δεν είναι ίππος για πολλά.Τέλος ο ΜΕΣΣΗΝΙΟΣ(7) είναι ίππος που σε έως τώρα και σε όλες τις συμμετοχές του έχει δείξει έλλειψη αντοχής και ο ΚΙΝΓΚ ΟΦ ΓΟΥΪΝΓΚ(9) άλλες εποχές και στην σημερινή απόσταση θα ήταν υπολογίσιμος, όμως τώρα δείχνει εκτός φόρμας και ρυθμού. Ο ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ(5) διεγράφη.

Τέλος στην έκτη ιπποδρομία υπάρχει ένας ίππος που ξεχωρίζει κάποιοι που τρέχουν για πρώτη φορά και αρκετά ερωτηματικά. Ο ίππος που ξεχωρίζει είναι ο ΧΟΡ ΑΛ ΟΥΝΤΕΪΝΤ(8). Έτρεξε προ δυο εβδομάδων στο ντεμπούτο του και σε μεγαλύτερη απόσταση, διακρίθηκε στην δεύτερη θέση χωρίς να είναι απόλυτα έτοιμος και ίσως και από λάθος εκτίμησης της διαδρομής από τον αναβάτη του, σήμερα διαγωνίζεται σε μικρότερη απόσταση, είναι πλέον έμπειρος, πιο “λυμένος” και ικανός να φτάσει στη νίκη. Ο ΡΑΣ ΑΛ ΜΑΛ(5) έτρεξε καλά στην τελευταία του συμμετοχή(τερμάτισε πίσω από τον Χορ Αλ Ουντάιντ), είναι φιλότιμος ίππος, δεν λείπει από τις πρώτες θέσεις, αλλά είναι και ¨μετρημένος” σε μέτρια επίπεδα. Ο ΒΕΣΤΑΒΙΑΝ(2) τερματίζει στις πρώτες θέσεις, αλλά μέχρι εκεί. Δείχνει στάσιμος από την αρχή της παρουσίας του στις ιπποδρομίες και δεν τον έχουμε ικανό για τη νίκη. Για Τρικάστ και Τετραπλό είναι ότι πρέπει και… τραβηγμένα για το δίδυμο.Ο ΜΟΥΝΕΕΜΠ(3) αγοράστηκε τον περασμένο Ιούλιο, δεν έχει τρέξει ακόμη, στις προπονήσεις έδειξε κάποια καλά στοιχεία, αλλά θα πρέπει να τον δούμε και πάνω στην κούρσα. Δεν στερείται πιθανοτήτων να τερματίσει ψηλά, αλλά για πρώτη συμμετοχή και σε αυτό τον όμιλο θα έχει δυσκολίες. Ο ΜΠΑΖΟΥΛΑ(6) τρέχει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, έχει εμπειρία από την Αγγλία όμως σχεδόν όλες από τις έντεκα συμμετοχές του κυμάνθηκαν σε μέτρια επίπεδα και στο στάδιο της προετοιμασίας του δεν είδαμε και κάτι που να μας αφήνει περιθώρια ότι θα τον δούμε πολύ βελτιωμένο πάνω στην κούρσα. O ΣΤΟΡΜΥ ΑΡΤ(6) έτρεξε δέκα φορές στην Αγγλία, τις εννέα στο χορτάρι και σε κάποιες δεν ήταν άσχημος. Διαθέτει ποιότητα, έχει και αρχική ταχύτητα, όμως στις προπονήσεις δεν έδειξε σπουδαία πράγματα. Φυσικά ο όμιλος δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο και ασφαλώς μπορεί να βρεθεί στην άφιξη, κυρίως στα πολύπλοκα παιχνίδια. Τέλος από τους δυο διετείς που τρέχουν για πρώτη φορά ο ΑΓΓΕΛΟΣ(9) δείχνει καλό πουλάρι, αλλά ακόμη θεωρούμε ότι είναι ανέτοιμος και ο προπονητής και ιδιοκτήτης του θέλει να τον δει ενόψει νέων συμμετοχών κυρίως με συνομηλίκους του και ο ΚΟΡΑΛ ΤΖΕΜ(10) μας δείχνει ακόμη “άγουρος”.

ΣΚΟΡ 6: 01-02-03-04-05-06
ΣΥΣΤΗΜΑ: 1-2-4-6 / 1-2-4-6 / 4 / 4-5-6 / 1 / 8
ΣΤΗΛΕΣ:48
ΚΟΣΤΟΣ:24 ευρώ

ΣΚΟΡ 4: 03-04-05-06
ΣΥΣΤΗΜΑ: 4-7 / 1-2-3-4-5-6 / 1-4 / 8
ΣΤΗΛΕΣ: 12
ΚΟΣΤΟΣ: 6 ευρώ

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα