Χωρίς μεγάλο φαβορί, ισχυρές δυάδες και τριάδες και δυνατά συστήματα Σκορ 6 & Σκορ 4 για μεγάλα κέρδη

Κοινοποίηση:

Καλές αναμετρήσεις περιλαμβάνει το πρόγραμμα και αξίζει να σατοιχηματίσετε πάνω τους. Μεγάλα φαβορί δεν υπάρχουν και αυτό ανοίγει το… παιχνίδι για μεγάλες αποδόσεις. Ξεκινάμε την ανάλυση και βέβαια στο τέλος έχουμε και τις προτάσεις μας για τα Σκορ.
Στην πρώτη ιπποδρομία τρέχουν οι γνωστές φοράδες έξι ετών και άνω. Ποιά έχει σειρά τώρα να νικήσει; Θα δούμε. Λοιπόν η ΦΟΥΛΝΕΫ(3) έρχεται από νίκη σε μικρότερη απόσταση και δείχνει ότι αυτή την εποχή τα προβλήματά της είναι σε ύφεση. Η ΑΟΥΡ ΣΟΥΪΤ ΑΡΤ(7) είναι σε καλή φόρμα και εξασφάλισε ίσως τον καλύτερο αναβάτη στα χαμηλά κιλά. Η ΣΙΛΚΕΛΥ(6) διακρίθηκε προ ημερών κι αν δεν κοντραριζόταν με την ΕΛΙΑΚΑ(6) ίσως και να έπαιρνε τη νίκη και η ΕΛΙΑΚΑ(4) αν καταφέρει να οδηγήσει μπορεί να διακριθεί. Την τελευταία της συμμετοχή μην την λάβετε υπόψη. Από εκεί και πέρα σίγουρα θέλει προσοχή η ΣΟΣΥ ΚΑΤ(1) που είναι σε μεγάλη φόρμα το τελευταίο διάστημα, αλλά η απόσταση δεν την… βολεύει, η ΑΝΝΥ ΓΚΟΓΚ(2) σίγουρα είναι ντεφορμέ μετά από την μεγάλη περίοδο φόρμας που συνοδεύτηκε από συνεχείς επιτυχίες και η ΜΠΙΟΥΤΙΦΟΥΛ ΚΑΠΛΑΝΙ(5) είναι σαφώς κατώτερη εδώ και καιρό.

Στην δεύτερη ιπποδρομία, στις φοράδες που “ψάχνουν” την πρώτη τους νίκη, η ΓΚΡΗΚ ΑΛΑΡΜ(5) θα τρέξει για πρώτη φορά, όμως και καλή συμπεριφορά είδαμε να έχει στις προπονήσεις και εξαιρετική ποιότητα διαθέτει και ο όμιλος δεν είναι σπουδαίος. Η ΤΡΟΠΙΚΑΛ ΜΙΣΤ(1) είναι η βάση της κούρσας. Έχει πρωταγωνιστήσει στις πέντε από τις έξι συμμετοχές της τερματίζοντας σε δεύτερη, τρίτη θέση. “Φρεσκαρίστηκε” επαρκώς, επιστρέφει με καλές δοκιμές στο ενεργητικό της και αν δεν επιβεβαιώσει η Γκρηκ Αλάρμ ποιότητα και προπονήσεις, αυτή θα είναι η νικήτρια. Από εκεί και κάτω η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣΑ(3) έδειξε φανερή βελτίωση στην τελευταία της συμμετοχή και σε απόσταση που δεν της ταιριάζει, η ΠΕΡΦΕΚΤ ΣΤΟΡΜ(4) έχει δυνατότητες, δεν τις έδειξε στην τελευταία συμμετοχή της, αλλά στις προπονήσεις δείχνει άλλο πρόσωπο και απαιτεί προσοχή και η ΝΤΕΝΤΟΝ ΝΤΟΝ(2) δεν μας έχει δείξει κάτι το ιδιαίτερο και για την ώρα την θεωρούμε μέτρια, ακόμη και για ομίλους όπως ο σημερινό. Τέλος η ΦΕΝ ΛΕΪΝΤΥ(7) δεν είναι η φοράδα που θα νικήσει, αλλά η πρόοδος που έδειξε στην τελευταία συμμετοχή της την βάζει στο “κάδρο” για μια θέση στο Τρικάστ και η ΣΝΟΟΥΦΟΛ(6) θεωρούμε ότι έχει τις λίγότερες πιθανότητες.

Στην τρίτη ιπποδρομία τα πράγματα ως αναφορά την πρόβλεψη δεν είναι εύκολα. Ξεκινάμε απ’ αυτά που ξέρουμε και μετά πάμε στα… ερωτηματικά. Ξέρουμε λοιπόν ότι ο ΒΕΡΤΙΚΑΛ έρχεται από ωραία νίκη, είναι σε φόρμα και τρέχει σε απόσταση που του αρέσει. Αν καταφέρει να οδηγήσει(δύσκολο, αλλά όχι απίθανο), τότε θα είναι ο πρώτος υποψήφιος για τη νίκη. Ο ΑΡΚΑΝΟ ΓΚΟΛΝΤ(2) μετά τα δυο αποτυχημένα τρεξίματα σε απαιτητικές κούρσες, μπήκε σε ρεπό και επιστρέφει ξεκινώντας από τα λίγα μέτρα. Γυμνάστηκε επιμελώς, πήγε καλά, έχει δυνατότητες και περιμένουμε να τις δείξει.
Ο ΑΤΤΙΛΑΣ(5) είναι σπρίντερ ίππος, διακρίθηκε στην πρόσφατη επάνοδό του από ρεπό, παρά το γεγονός ότι δεν οδήγησε και σήμερα απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτεί και ο ΝΑΣΜΙ(7) που έχει τρέξει και διακριθεί σε καλύτερους ομίλους του σημερινού. Πήρε μια… ανάσα μετά από συνεχόμενες κούρσες και σήμερα δεν θα είναι καθόλου εύκολος αντίπαλος για κανένα.
Ο ΓΚΑΤΣΥ ΤΣΑΜΠΙΟΝ(1) τρέχει σε απόσταση της αρεσκείας του, αλλά χαρίζει και αρκετά κιλά στους αντιπάλους του και έρχεται από συνεχόμενες κούρσες, ο ΣΙΣΚΟ ΜΠΟΫ(3) δεν μπορεί να αγνοηθεί, η αποσταση δεν τον… βολεύει, αλλά αν ανοίξει ο ρυθμός της κούρσας θα έρθει δυνατά στο τέλος και οι ΒΕΡΤΙΚΑΛ ΓΟΥΕΪ(4) και ΝΤΑΪΑΜΟΝΤ ΚΛΕΙΤΟΣ(8) έρχονται σε δεύτερη μοίρα, με τον τελευταίο βέβαια να “θέλει” την κούρσα για να μπει σε κανονικό ρυθμό επιστρέφοντας από ρεπό.

Στην τέταρτη ιπποδρομία o ΙΝΧΕΡΕΝΤ ΒΑΪΣ(4) έτρεξε πολύ δυνατά στο ντεμπούτο του και σε πολύ λασπωμέμνο στίβο τερματίζοντας δεύτερος. Σήμερα σίγουρα θα είναι πιο έτοιμος και σαφώς πιο έμπειρος και παρά την μικρή απόσταση που δεν είναι και η πλέον ιδανική για τις ιδιότητές του, μπορεί να πρωταγωνιστήσει εκ νέου. Σημαντική αρχική ταχύτητα έχει δείξει ο πρωτοεμφανιζόμενος ΑΤΡΕΪΓΙΟΥ(1), κάτι που είχε δείξει και στις κούρσες του στην Αγγλία. Η μικρή απόσταση σίγουρα τον βολεύει και με καλή εκκίνηση μπορεί να πρωταγωνιστήσει και να επιζητήσει αμέσως τη νίκη. Ο επίσης πρωτοεμφανιζόμενος ΜΙΣΤΙΚ ΜΠΛΕΪΖ(7) διαθέτει ποιότητα, έχει τρέξει εξαιρετικά στην Αγγλία σε συνθετικό στίβο, έχει πάει καλά στις προπονήσεις και το μόνο ερωτηματικό είναι ότι η πρώτη του φορά στο Μαρκόπουλο και το ότι δεν τον είδαμε να διαθέτει… σπριντάδα, απαραίτητο για την μικρή απόσταση.
Η παραπάνω τριάδα ξεχωρίζει σαφώς και πιο κάτω βάζουμε τον ΚΑΛΑΣΑΝΤΙ(5) που δεν ήταν άσχημος στην πρώτη συμμετοχή του και στην ίδια με σήμερα απόσταση. Ο ΚΟΒΕΡ ΤΣΑΡΤΖ(6) είναι λίγο, πολύ “μετρημένος” και θεωρούμε ότι δύσκολα και σήμερα και στην μικρή απόσταση θα μπορέσει να είναι στο δίδυμο. Πιο πίσω ο ΒΕΣΤΑΒΙΑΝ(2) που είναι σταθερός μεν, αλλά για τις θέσεις του… πλασέ, περιμένουμε να δούμε τον ΕΪΣ ΡΕΜΠΕΛ(3) και σήμερα και μετά από το πρόσφατο ντεμπούτο του που ο λασπωμένος στίβος έδειξε ότι δεν του άρεσε. Τέλος ο ΝΤΟΥΓΚΑΛ ΜΑΤΖΙΚ(8) έχει δείξει αρχική ταχύτητα, αλλά μέχρι εκεί, αφού η αντοχή του ακόμη είναι μικρή.

Στην πέμπτη ιπποδρομία που αποτελεί την δεύτερη υποδιαίρεση της προηγούμενης κούρσας, ο ΕΞΕΛΕΝΤ ΑΛΑΜΠΑΪ(2) έδειξε καλά στοιχεία στο ντεμπούτο του και στην ίδια με σήμερα απόσταση. Έδειξε αρχική ταχύτητα και σήμερα σίγουρα τον περιμένουμε καλύτερο. Ο ΡΑΣ ΑΛ ΜΑΛ(4) είναι ο σταθερός ίππος που δεν λείπει από την άφιξη, αλλά δεν διεκδικεί και τη νίκη. Θεωρούμε ότι είναι ο καλύτερος ίππος για το πλασέ, χωρίς να αποκλείουμε ότι μπορεί και τη νίκη, αλλά αν δημιουργηθούν συνθήκες κι αυτός ανεβάσει λίγο την απόδοσή του. Ο ΣΕΦΕΡΝΤ ΜΠΟΥΣ(5) έχει πρόβλημα στο αναπνευστικό, όμως έδειξε βελτιωμένος στην πρόσφατη συμμετοχή του και η σημερινή μικρότερη απόσταση ίσως να τον βοηθήσει περισσότερο. Έχει και ποιότητα για να πρωταγωνιστήσει. Πρώτη συμμετοχή για τον ΤΙΟΥΝΤΟΡ ΑΪΚΟΝ(6), όμως έχει πάει αρκετά καλά στις προπονήσεις και δνε μπορεί να αγνοηθεί, ούτε ακόμη και για τη νίκη αφού ο όμιλος είναι εξαιρετικά ανοιχτός. Ο ΠΟΡΤΟ ΛΕΟΝΕ(3) στο ντεμπούτο του έδειξε αρχική ταχύτητα, οδήγησε, αλλά “κάθισε” λογικά μπαίνοντας στην ευθεία. Σήμερα η μικρή απόσταση ίσως τον βοηθήσει και ο ΒΕΤΕΡ(1) στην μοναδική έως τώρα συμμετοχή του δεν έδειξε τίποτα το ιδιαίτερο και θεωρούμε ότι θέλει ακόμη δουλειά για να μπορέσει να μπει με αξιώσεις στις κούρσες.
Τέλος πραγματοποιούν ντεμπούτο και δυο διετείς. Ο ΓΙΟΥΤΟΚΙΝΤΟΥΜΗ(7) που αγοράστηκε 9000 λίρες τον περασμένο Απρίλιο και που δεν έχει δείξει κάτι το ιδιαίτερο έως τώρα και ο ΖΕΜΠΥ ΣΙΖ(8) που αγοράστηκε στις αρχές του Σεπτέμβρη, δεν έχει δείξει ακόμη κάτι το ιδιαίτερο, αλλά να μην σας διαφεύγει ότι αμφότεροι είναι ένα χρόνο μικρότεροι και κοντράρονται και με πιο έμπειρους. Πάντως και επειδή ο όμιλος δεν είναι σπουδαίος, ίσως μια θέση στο Τρικάστ, κυρίως ο Γιουτόκιντομη μπορεί να την καταλάβει. Πιο δύσκολα ο δεύτερος.

Πολλά τα ερωτηματικά και στην έκτη ιπποδρομία. ο ΧΑΟΥΣ ΚΑΠΤΑΙΝ(7) έρχεται από δυο σερί νίκες, “φρεσκαρίστηκε”, διαγωνίζεται με χαμηλά βάρη και μπορεί να πρωταγωνιστήσει εκ νέου. Έχει όλα τα εχέγγυα. Ο ΜΠΟΥΣΤΑΟΥΝ ΜΠΟΫ(5) στην σημερινή απόσταση μπορεί να οδηγήσει και να επικρατήσει. Αυτός ο ίππος “έφαγε” την κούρσα του, προ ημερών, έτρεξε διακριτικά και πλέον αναμένεται να ανεβάσει κι άλλο την απόδοσή του, συνυπολογίζοντας και την νεώτερη συμπεριφορά του στις προπονήσεις. ο ΜΠΡΟΤΟΝΣ ΑΡΤ(2) είναι ίππος που σε τέτοιες διαδρομές δεν αγνοείται. Έχουν ανέβει τα βάρη του, όμως η φόρμα του είναι εξαιρετική και στις προπονήσεις μας άρεσε.  Ο ΣΙΚΑΓΟ ΚΑΠ(1) είναι 10 ετών, αλλά εξαιρετικά αξιόπιστος και για άλλη μια φορά τον έχουμε ικανό να βρεθεί στην άφιξη και ο ΡΟΥΣΛΑΝΤ(9) έρχεται από σαρωτική νίκη, αλλά σε κατώτερο όμιλο και σήμερα θα στηριχτεί πολύ στα χαμηλά του βάρη για να διακριθεί. Μπορεί να το κάνει και μια θέση στο Τρικάστ μπορεί να την καταλάβει. Πιο δύσκολα τα πράγματα για δίδυμο ή νίκη. Ο ΤΖΟΥΝΙΠΕΡ(4) επιστρέφει από 16 μήνες αποχή, είναι γερά προπονημένος, όμως θεωρούμε ότι θέλει να “φάει” την κούρσα ενόψη άλλης συμμετοχής και ο ΚΑΛΑΝΟΣ(6) επιστρέφει από σημαντική αποχή, καλά προετοιμασμένος, θα προσπαθήσει να οδηγήσει, αλλά δεν θα έχει εύκολο έργο και ο ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ(3) είναι ίππος που κάνει εκπληξεις, όμως ο όμιλος είναι δύσκολος. Τέλος η μοναδική φοράδα της κούρσας, η ΚΕΕΛΑ(8) δεν μπορεί να αγνοηθεί πλήρως, κυρίως αν συνενοηθεί με τον αναβάτη της, τον κύπριο Σταυρινίδη που θα την ιππεύσει για πρώτη φορά.

Κι αν τα ερωτηματικά ήταν πολλά στην έκτη ιπποδρομία, εδώ να δείτε, στην έβδομη που κλείνει και το Σκορ 6. Ο ΤΖΟΕΪ ΜΠΛΑΚ(7) εξασφάλισε καλό αναβάτη, είναι ίππος που η σημερινή απόσταση του “πάει” και θεωρούμε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει.΄Είναι σε κινητικότητα στον στίβο και ο προπονητής του στενοχωρήθηκε, προ ημερών, που δεν έτρεξε λόγω τραυματισμού του αναβάτη του. Ο ΚΕΪΠ ΡΑΘ(8) επιστρέφει από μικρή αποχή και θέλει ιδιαίτερη προσοχή αφού πρόκειται για μαχητικό ίππο, ο ΣΑΡΠ ΛΟΥΚΑΟΥΤ(9) θα προσπαθήσει να οδηγήσει, αλλά μας προβληματίζει όχι τόσο η απόσταση, όσο οι συνεχείς συμμετοχές του και ο ΜΟΥΤΑΜΑΚΙΝ(5) τρέχει σε απόσταση που ίσως τον βοηθήσει αποφασιστικά σήμερα. Σε εξέλιξη ο ΡΕΝ ΚΑΣΤΛ(1) που δεν θα μας παραξενέψει καθόλου να τον δούμε να συνεχίζει τις πρωταγωνιστικές εμφανίσεις και στην σημερινή, μεγαλύτερη απόστασση και μια θέση στο Τρικάστ μποορεί να καταλάβει ο “σκληρός” και πάντα αξιόπιστος ΣΠΑΡΤΑΚΟΥΣ(6). Ο ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ(3) “έφαγε” την κούρσα του, προ ημερών επιστρέφοντας από αποχή και σήμερα θα είναι καλύτερος και είναι και ίππος με μεγάλο βήμα και ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ(2) είναι ίππος που το τελευταίο διάστημα δεν είναι στα καλύτερα του, αλλά πλήρως δεν μπορεί να αγνοηθεί. Τέλος ο ΜΙΣΤΕΡ ΠΑΡΗΣ(4) έρχεται από νίκη και στον σημερινό όμιλο δείχνει κατώτερος και ο ΝΤΡΟΜΚΟΥΣ(10) είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό όχι για να πρωταγωνιστήσει, αλλά για να τον δούμε πως θα τρέξει και στην σημερινή απόσταση και στην δεύτερη συμμετοχή του σε νέα προπόνηση.

ΣΚΟΡ 6: (02-03-04-05-06-07)

ΣΥΣΤΗΜΑ: 1-4 / 2-5-6 / 1-4 / 2-4-5-6 / 5-7 / 3-5-7-8
ΣΤΗΛΕΣ: 384
ΚΟΣΤΟΣ: 192 ευρώ

 

ΣΚΟΡ 4: (03-04-05-06)

ΣΥΣΤΗΜΑ: 2-5-6 / 1-4 / 2-4-5-6 / 5-7
ΣΤΗΛΕΣ: 48
ΚΟΣΤΟΣ: 24 ευρώ

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα