“Προπονητής+Αναβάτης: 20/0ν. Το άλογο στην Κλάση: 5-0-0-0-0 (ποτέ στην 4άδα). Ο αναβάτης δεν έχει ξαναϊππεύσει το άλογο. Φόρμα 7-10-8-8-8-6-6, στην απόσταση: 2-0-0-0-0 (εκτός 4άδας). Ρεπό απο 22/10-όταν έρχεται από ρεπό=4/0-0-0-0. Δεν ξέρει την πόλη-έρχεται από το Κέηπ Τάουν. Μέσος όρος γκανιάν καριέρας: 33.00. Πιστεύω να το εξήγησα αρκετά, έχω έμπνευση”. Αυτό το κείμενο είχα γράψει για ένα άλογο που θα τρέξει αύριο στην 016 ιπποδρομία και είναι το ν7-LONDON KNIGHT (Λόντον Νάϊτ). Tη μέρα που έγραψα το κείμενο ήταν 13/01 και με πούλησε πανηγυρικά με 11η θέση. Την επόμενη φορά (19/02) τρωγόμουνα να τον ξαναπώ, αλλά έφαγα τέτοιο στραπάτσο στις 13/01 (με κορόϊδευε ο Μητσάρας, ο Γιάννης με έκραξε τι βλακείες γράφω, κλπ) που είπα στον εαυτό μου “α παράτα μας μωρέ με τις εμμονές σου” …και ήρθε 2ος σαν τραίνο. Ξεκινάς μετά να μιλάς με τα κέτσαπ στα ράφια του σούπερ-μάρκετ ή όχι? Τώρα το κουλούρι πάλιωσε, ήθελα να ρθει στις 13/01 με 50.00 γκανιάν να σου αποδείξω άλλη μια φορά πως είμαι 111 χρόνια μπροστά απ’ όλους όσους ασχολούνται με ιπποδρομίες (κι όχι απλώς 100 χρόνια όπως ο Βασίλης ο Δανιήλ) και αυτός με πούλησε. Αλλά ο τρόπος που ρθε 2ος προχθές με αναγκάζει να τον έχω ως μια από τις πιο βασικές μου επιλογές-κι ας έχει πλέον μικρότερο γκανιάν απ’όσο θα “πρέπει” -τώρα πια βλέπεις-τον περιμένει μέχρι και η θειά μου να διακριθεί. Πάω με γεωγραφική σειρά πιο βόρεια, στη Γαλλία. Στην Ωτέϊγ, στην 015 κούρσα θα δούμε τον δυνατό ν2-BALLOTIN (Μπαλοτέν) να επιστρέφει σε πιο ρηχά νερά. Στις 05/11 δοκίμασε τις δυνάμεις του στο κορυφαίο Gran Prix D’ Autumn όπου πήγε μια χαρά με 5η θέση-συνυπολογίζοντας με τι αντιπάλους τα έβαλε. Στην ζυγαριά στη μια μεριά βάζεις την κλάση του και στην άλλη το ρεπό από 05/11. Και παρόλο που ο Μακαίρ καμιά φορά (αν και ο κορυφαίος προπονητής εμποδίων στην Γαλλία) “κάνει νερά” με άλογά του που επιστρέφουν από ρεπό θεωρώ ότι η κλάση του αλόγου θα “μιλήσει” στο τέλος. Τι εννοώ κλάση: έχει 11 νίκες (τις περισσότερες) σε 25 μόλις συμμετοχές, το 2016 το έκλεισε με 5 νίκες σε 8 συμμετοχές -τη στιγμή που οι περισσότεροι δεν έχουν καν 5 νίκες- και έχει και διάκριση με 2η θέση σε Γκρουπ-2 κούρσα -τη στιγμή που σχεδόν κανείς από τους άλλους δεν έχει διανοηθεί να τρέξει σε τέτοιο επίπεδο. Θετικό γι αυτόν είναι τέλος οτι πολλοί ακόμη αντίπαλοι έχουν να τρέξουν από πέρσι-δεν είναι ο μόνος που έρχεται από ρεπό, συν οτι κάποιοι άλλοι που έτρεξαν φέτος δεν ενθουσίασαν με τις εμφανίσεις τους. Στην 021 ιπποδρομία κάνει την εμφάνισή του ίσως και το δυνατότερο αρσενικό που να τρέχει εμπόδια στη χώρα, ο φοβερός και τρομερός ν2-BLUE DRAGON (Μπλου Ντράγκον). Το ότι είναι ο πιο διάσημος εμποδιστής της Γαλλίας και έχει στη σέλα τον πιο διάσημο αναβάτη εμποδίων στη χώρα (Νταβίντ Κοττέν) είναι η μία πλευρά. Η φωτεινή. Η σκοτεινή πλευρά είναι η κακή τελευταία εμφάνιση στις 16/11 και φυσικά το διάστημα της αποχής. Δεν ξέρω αν το γκανιάν του θα αξίζει τον κόπο, δεν φαντάζομαι να κλείσει πάνω από 1.80 αλλά αν για κάποιο λόγο το δεις πάνω από το όριο της Γκανιότας (1.82) κυνήγα τον. Εγώ τον αναφέρω εδώ κυρίως ως ένα άλογο-φίρμα που αξίζει να σταθείς να δεις την κούρσα του και που επιβάλλεται κάποιος (εγώ εν προκειμένω) να γράψει 2 αράδες γι αυτό όταν κάνει μια περίληψη του τι θα δούμε σήμερα. Πάω στην Αγγλία. Εκεί στο Χάντινγκτον εγκυμονούν εκπλήξεις. Ναι μεν σχεδόν κάθε κούρσα έχει μια δυάδα-τριάδα από καθαρά φαβορί αλλά το Χάντινγκτον το φοβάσαι παραδοσιακά. Πάντως στην 018 ιπποδρομία μου δείχνει καλή επιλογή ο ν2-AZZURI (Ατζούρι) ο οποίος μπαίνει σε μια ιπποδρομία για μέδεν (που δεν έχουν νικήσει δηλαδή) σε εμπόδια όντας ο ίδιος νικητής σε επίπεδες κούρσες και έχοντας εμπειρία από πολύ πιο δυνατές κούρσες που του έχουν χαρίσει και ένα πολύ υψηλό ρέιτινγκ για τα δεδομένα αυτού του ομίλου,134- τη στιγμή που οι άλλοι δεν έχουν καν ρέϊτινγκ. Έχει πάντως έναν “ορατό” αντίπαλο και αυτός δεν είναι άλλος από τον ν5-Land League (Λαντ Ληγκ) ο οποίος αν μη τι άλλο δημιουργεί θετική εντύπωση με την σταθερότητά του, έχει 333162 φόρμα, που σημαίνει πως και είναι φιλότιμος και έχει και αυτός εμπειρία νίκης από επίπεδη ιπποδρομία. Θεωρώ αυτό το φορκάστ (2Χ5) ως ένα από τα πιο πιθανά φορκάστ της ημέρας. Τέλος, στην 022 κούρσα βλέπω ένα πολύ λογικό φαβορί στη θέα του ν1-ZEROSHADESOFGREY (Ζίρο σέϊντς οφ γκρέϋ). Στην Κλάση 5/3ν-2π, με τον Τρέβορ Γουΐλαν στη σέλα 19/7ν-5π, στην απόσταση 12/4ν-3π συνηγορούν πως δύσκολο να λείψει από την άφιξη, με τουλάχιστον 1/3 πιθανότητα νίκης. Αυτά…α-να μην ξεχάσω, η Αφροντίτα (φωτό) μου πε να σου πω πως σε στηρίζει (νοερά) με ο,τι κι αν παίξεις σήμερα-εγώ το μόνο που μπορώ να παραθέσω επιπλέον είναι τα προγνωστικά των ειδικών και η τάση της Αγοράς που έχουν ως εξής:
ΚΩΔ | ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ | ΕΙΔΟΣ | ΜΕΤΡΑ | ΕΠΑΘΛΟ | ΩΡΑ | ΠΑΡΟΧΟΣ | IPPOBET | ΑΝΟΙΓΜΑ | ΑΓΟΡΑ |
011 | GREYVILLE1 | FLAT | 1400 | 5,600 | 13:15 | 7-8-2-1 | 8 | 8-7-1-2 | 8-7-1-2 |
Δ:9 | 7-8-2-3 | ||||||||
012 | GREYVILLE2 | FLAT | 2000 | 5,400 | 13:50 | 4-2-5-1 | 4 | 2-4-1-5 | 2-1-4-5 |
Δ: | 2-1-4-5 | ||||||||
013 | GREYVILLE3 | FLAT | 1600 | 5,600 | 14:25 | 5-2-1-3 | 6 | 2-5-1-3 | 5-2-1-3 |
Δ:7,11,13 | 5-15-1-9 | ||||||||
014 | GREYVILLE4 | FLAT | 1600 | 4,050 | 15:00 | 1-5-2-4 | 10 | 4-5-3-1 | 4-5-3-1 |
Δ: | 7-3-5-8 | ||||||||
015 | AUTEUIL5 | CHASE | 4400 | 65,000 | 15:10 | 2-4-9 | 2 | 8-9-1 | 2-4-8 |
Δ: | 1-7-9 | ||||||||
016 | GREYVILLE5 | FLAT | 1200 | 4,050 | 15:35 | 4-7-3-9 | 7 | 4-5-1-6 | 4-5-1-6 |
Δ: | 1-5-8-9 | ||||||||
017 | AUTEUIL6 | HURDLE | 3600 | 60,000 | 15:40 | 1-3-5-2 | 5 | 1-8-9-11 | 2-6-5-3 |
Δ: | 2-10-11-7 | ||||||||
018 | HUNTINGDON1 | HURDLE | 3150 | 6,000 | 16:00 | 2-12-4 | 2 | 2-5-12 | 2-5-12 |
Δ:11 | 2-12-5 | ||||||||
019 | AUTEUIL7 | CHASE | 4400 | 105,000 | 16:15 | 3-15-12-14 | 15 | 15-9-12-14 | 15-9-12-3 |
Δ:10,13,14 | 6-8-12-11 | ||||||||
020 | HUNTINGDON2 | HURDLE | 4150 | 5,500 | 16:30 | 8-10-1 | 8 | 1-2-8 | 1-2-8 |
Δ:2,7 | 3-9-5 | ||||||||
021 | AUTEUIL8 | HURDLE | 3600 | 135,000 | 16:45 | 2-10-8-1 | 2 | 8-10-2-9 | 2-8-10-7 |
Δ: | 8-4-2-1 | ||||||||
022 | HUNTINGDON3 | CHASE | 4750 | 9,000 | 17:00 | 7-5-2 | 1 | 1-3-7 | 1-3-7 |
Δ:2 | 3-7-1 | ||||||||
023 | AUTEUIL9 | CHASE | 4400 | 155,000 | 17:20 | 7-2-5-6 | 2 | 10-2-5-6 | 5-6-9-7 |
Δ: | 6-5-7-9 | ||||||||
024 | HUNTINGDON4 | CHASE | 4000 | 34,000 | 17:30 | 3-4-5 | 1 | 1-3-2 | 1-3-2 |
Δ:7 | 3-1-2 | ||||||||
025 | AUTEUIL10 | HURDLE | 3600 | 105,000 | 17:50 | 11-1-4-8 | 4 | 4-14-1-9 | 1-10-11-2 |
Δ: | 9-4-2-5 | ||||||||
026 | HUNTINGDON5 | CHASE | 6150 | 28,000 | 18:00 | 6-9-2 | 8 | 3-4-9 | 3-4-5 |
Δ:1,2,6,7 | 4-5-8 | ||||||||
027 | AUTEUIL11 | CHASE | 4400 | 55,000 | 18:20 | 4-3-5-2 | 3 | 4-3-5-2 | 4-8-3-9 |
Δ: | 3-1-10-4 | ||||||||
028 | HUNTINGDON6 | HURDLE | 3150 | 8,000 | 18:30 | 8-5-4 | 8 | 8-1-2 | 8-1-5 |
Δ:2,6,9,10 | 1-8-7 | ||||||||
029 | AUTEUIL12 | HURDLE | 3600 | 55,000 | 18:50 | 6-8-5-2 | 2 | 7-8-10-6 | 8-13–4-3 |
Δ: | 13-5-2-8 | ||||||||
030 | HUNTINGDON7 | HURDLE | 3950 | 6,000 | 19:00 | 6-8-11 | 6 | 5-6-9 | 5-6-9 |
Δ:1,4 | 6-8-11 | ||||||||
031 | HUNTINGDON8 | FLAT | 3150 | 3,200 | 19:30 | 6-1-5 | 5 | 6-8-1 | 1-6-8 |
Δ:2,5,7,8,10,11 | 1-6-9 |